andele

e-shop

Login






Το Καλάθι σας είναι άδειο.

Κατασκευαστές




PDFΕκτύπωσηE-mail

Συχνές ερωτήσεις

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ;

Η διαδικασία αγοράς στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι πολύ εύκολη.

Πλοηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας χρησιμοποιώντας τις σχετικές κατηγορίες προϊόντων προκειμένου να βρείτε αυτό που ψάχνετε. Εναλλακτικά, αν ψάχνετε κάτι πολύ συγκεκριμένο πληκτρολογήστε το στο “Αναζήτηση” θα σας εμφανιστεί ότι είναι σχετικό με την αναζήτηση αυτή. Όταν εντοπίσετε το προϊόν που θέλετε επιλέξτε το κουμπί "ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ" το οποίο βρίσκεται δίπλα από κάθε προϊόν και συνεχίστε τα ψώνια σας μέχρι να ολοκληρώσετε τις αγορά σας.

Ελέγξετε τα προϊόντα στο καλάθι αγορών κάνοντας κλικ στο link "ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ" το οποίο βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της ιστοσελίδας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το κουμπί "ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ" για να αφαιρέσετε προϊόντα από το καλάθι σας καθώς και να αλλάξετε τον αριθμό τους.

Κάντε κλικ στο κουμπί «ΠΛΗΡΩΜΗ» για να ολοκληρώσετε την αγορά σας. Μπορείτε να πληρώσετε είτε με την μέθοδο της αντικαταβολής, είτε με πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας, είτε μέσω PayPal είτε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

 

ΤΙ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΔΕΧΕΣΤΕ;

Πληρωμή με τη Μέθοδο της Αντικαταβολής
Πληρωμή μέσω Πιστωτικής (Visa / MasterCard)
Πληρωμή μέσω PayPal
Απευθείας κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό (Εθνική, Πειραιώς)

 

ΤΟ ΦΠΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΤΙΜΕΣ;

Όλες οι τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ 23%, συνεπώς η τιμή που βλέπετε είναι και η τελική τιμή των προϊόντων.

 

ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ;


ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ;


ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ;


ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;


ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝ ΞΕΧΑΣΩ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΜΟΥ;

Σε περίπτωση που έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης, επιλέξτε επάνω δεξιά το πλήκτρο Login.  Άμεσα θα λάβετε στο mail σας ένα νέο κωδικό, που θα σας επιτρέψει να μπείτε στο λογαριασμό σας. Μετά την είσοδο στο λογαριασμό σας έχετε τη δυνατότητα να αλλάξετε τον κωδικό που σας εστάλη με ένα νέο διαφορετικό κωδικό, της δικής σας επιλογής.

Σε κάθε περίπτωση, δε χρειάζεται και δεν πρέπει να ανοίξετε νέο λογαριασμό. Ανοίγοντας νέο λογαριασμό θα χάσετε όλο το ιστορικό των προηγούμενων παραγγελιών σας και το σύστημά θα σας αντιμετωπίσει σαν καινούριο πελάτη.

 

ΠΩΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ;

Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας θα λάβετε αυτόματα ένα email, το οποίο θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία σας καταχωρήθηκε. Το παραπάνω επιβεβαιώνει ότι ολοκληρώσατε σωστά την παραγγελία σας και ότι έχει φθάσει σε εμάς.